8 MOTIVE

8 MOTIVE PENTRU A ALEGE UN PARTENER DE ÎNCREDERE PENTRU PROIECTELE RENNS ȘI RAN ALE PRIMĂRIEI

Fiecare proiect cartografic, fiecare analiză GIS sau proces de geomarketing, reprezintă o provocare deosebită pentru noi. Investim cunoştinţe, pricepere şi efort pentru a crea nu doar simple hărţi şi baze de date, ci soluţii cartografice şi GIS customizate, care să răspundă exigenţelor de calitate şi promptitudine ale clienţilor. Echipa noastră de specialişti şi consultanţi în cartografie şi GIS e pregătită să rezolve în mod profesionist cele mai diverse cerinţele ale administrațiilor locale.


Analizând datele disponibile în perioada ianuarie 2018 – noiembrie 2019 publicate prin site-ul SICAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro, reiese că prețul mediu al contractelor încheiate pentru realizare RENNS este de 27 lei/adresă administrativă + TVA. Pentru aflarea prețului unitar s-a folosit în toate cazurile datele oficiale ale Recensământului Populației și a Locuințelor din 2011 privind numărul de clădiri din UAT.

Prețul mediu de vânzare al Micro Mapper este de 17 lei/adresă + TVA (fără plăcuțe de adrese), adică cu 37% mai redus decât media contractelor încheiate în perioada 2018-2019.

Pe de altă parte, avem prețul cel mai mic între top 7 firme cu cele mai multe contracte încheiate pentru realizarea RENNS, care au în total 70% din total contracte atribuite în perioada 2018-2019.

Acest lucru este posibil, pentru că avem experiență națională în colectarea adreselor poștale de peste 18 ani, iar firma noastră a furnizat date geospațiale la cele mai mari companii de navigație GPS din lume, inclusiv companiilor naționale de telecomunicații. Tehnologiile noastre sunt optimizate pentru fiecare etapă a realizării RENNS.


Analizând datele disponibile în perioada 2018-2019 publicate prin site-ul SICAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro, reiese că s-au încheiat la nivel național pentru implementarea RENNS 98 de contracte, din care firma noastră a încheiat 24 de contracte (24% din total).

Pentru că am constatat, că multe primării nu sunt pregătite pentru a gestiona eficient problema adreselor poștale am decis să oferim în afara realizării RENNS și alte servicii, incluse în prețul contractului, astfel:

  • livrarea de plăcuțe cu numere poștale pentru toate casele din UAT;
  • livrarea date GIS+software GIS+instrucțiuni de utilizare pentru Primărie;
  • realizarea de fotografii stradale pentru inspecția infrastructurii urbane și urbanism din birou;
  • hărți tipărite murale și de tip atlas pentru intravilanul tuturor localităților din UAT;
  • îndeplinirea obligațiilor SNUAU – serviciul 112: străzi, adrese, puncte de interes;

Aceste servicii nu sunt oferite împreună și nu sunt incluse în prețul RENNS de nici o altă firmă!


De obicei firmele se focusează pe una sau doar câteva județe. Prim tehnologia Mobile Mapping (Cartografie Mobilă) asemănător Google Street View noi suntem la fel de eficienți în orice parte a țării. Datele culese astfel sunt ulterior digitizate din birou beneficiind de reducerea timpilor de realizare a serviciilor.

Primăria va beneficia de aceleași avantaje, primind în final un sistem GIS prin care va putea inspecta de la distanță infrastructura din teren: străzi, clădiri, etc.


Din cele 24 de contracte 17 au fost încheiate cu comune, 3 cu orașe și 3 cu municipii, acumulând experiența din mai multe situații și cazuri particulare.

Pentru a fi mai eficienți și de a reduce prețurile și mai mult folosim mai multe posibilități:

  • dacă numerele poștale sunt peste 90% afișate acordăm o reducere de 6 lei/adresă;
  • convertim planuri topografice în format GIS pentru a le putea exporta ulterior în RENNS;
  • căutăm să încheiem contracte cu primării învecinate, astfel, reușind să reducem costurile de deplasare, putem acorda o reducere de preț de încă 5-10%;


În timpul implementării RENNS în peste 25 de primării am văzut numeroase greșeli și interpretări eronate ale numerotării adreselor poștale. Iar aceste greșeli se corectează greu și cu costuri mari. Din acest motiv oferim consultanță pentru implementarea corectă a RENNS.

Aproape toate primăriile, care au lucrat în RENNS, au întâmpinat dificultăți în introducerea datelor în platforma RENNS: sistemul se încarcă greoi, operațiile țin mult timp și de multe ori platforma este suprasolicitată, se blochează sau este neoperațională. Din acest motiv noi lucrăm cu alte softuri GIS, pregătind baza de date completă (cu toate elementele RENNS). Aceasta bază de date o încărcăm direct în platforma ANCPI, evitând încărcarea manuală a străzilor și ale adreselor administrative. Cu această procedură de lucru se reduce semnificativ timpul de lucru.


Contactează-ne acum, pentru consultanță gratuită şi ofertă de preţ!